Субота, 23.09.2017, 08:34
Вітаю Вас Гість



Меню сайту
Категорії розділу
Соціальний педагог [10]
Соціальний педагог
Практичний психолог [9]
Практичний психолог
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 42
Міні-чат
300
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Соціально-психологічна служба » Соціальний педагог

Порядок ведення та визначення критеріїв постановки на внутрішньошкільний облік учнів, які схильні до правопорушень
17.03.2017, 00:11
Розгляд питання про постановку на внутрішньошкільний облік здійснюється 
засіданням адміністративної ради за наявності:
- заяви класного керівника;
- характеристик на неповнолітнього, підготовлених класним керівником, психологом;
- акту обстеження умов проживання учня;
- довідок класного керівника, психолога, соціального педагога про профілактичну 
роботу з неповнолітнім з відповідними датами, бесідами, протоколами зустрічей з 
батьками або особами, що їх замінюють;
- виписка оцінок за останній семестр (у разі постановки на внутрішньошкільний облік
 з приводу ухилення від навчальних занять);
- доповідні вчителів-предметників з приводу успішності засвоєння знань, відвідування 
та поведінки на уроках, інші матеріали, які підтверджують необхідність постановки 
на внутрішньошкільний облік неповнолітнього.

Для постановки неповнолітнього на внутрішньошкільний облік на засіданні 
адміністративної ради розглядаються питання стосовно кожного випадку окремо.

Рішення про постановку на внутрішньошкільний облік фіксується у протоколі 
засідання адміністративної ради із зазначенням переліку заходів з проведення 
профілактичної роботи, відповідним визначенням термінів та відповідальних.

У випадку прийняття рішення про постановку учня на внутрішньошкільний 
облік в протоколі зазначаються:

- терміни розробки індивідуальних планів роботи з учнем класного керівника,психолога,
 соціального педагога;

- залучення спеціалістів (медичних робітників, соціальних робітників, психологів, 
служби у справах неповнолітніх) для проведення консультацій з неповнолітніми, його
 батьками або особами, що їх замінюють;

- форми, періодичності термінів контролю за поведінкою підлітка, відвідуванням ним 
занять, засвоєння освітніх програм;

- виявлення здібностей дитини та клопотання перед закладами позашкільної освіти, 
щодо відвідування гуртків, за місцем проживання з наданням в подальшому 
інформації про проведену роботу з учнем; у випадку відвідування інших гуртків, 
надання характеристики на учня керівником гуртка з рекомендаціями для 
загальноосвітнього навчального закладу.

Підставою для зняття з внутрішньошкільного обліку учня може бути:
- покращення ситуації, яка була причиною постановки на внутрішньошкільний облік:
- ліквідація неуспішності;
- відсутність пропусків навчальних занять;
- закінчення загальноосвітнього або професійно-технічного навчального закладу;
- зміна місця навчального закладу.

Рішення про зняття з внутрішньошкільного обліку учнів приймається засіданням 
адміністративної ради на підставі характеристики, яку готує класний керівник.
Збір і узагальнення матеріалів щодо роботи з учнем, який знаходиться на
 внутрішньошкільному обліку, покладається на особу, яка персонально в межах своїх 
службових обов’язків відповідає за організацію роботи по профілактиці правопорушень в 
загальноосвітньому навчальному закладі.
Категорія: Соціальний педагог | Додав: tokarska_zhanna
Переглядів: 36 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт

Пошук
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz

  • Copyright MyCorp © 2017uCoz