Неділя, 27.05.2018, 16:28
Вітаю Вас Гість


вул.Б.Хмельницького, 14   с.Мерва  Горохівський район   Волинська область  45766


Меню сайту
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 64
Міні-чат
300
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Вхід на сайт
Головна » Файли » Соціально-психологічна служба » Практичний психолог

Функції шкільного психолога
23.01.2017, 01:37

Психологічна діагностика включає в себе проведення фронтальних (групових) та індивідуальних обстежень учнів за допомогою спеціальних методик. Діагностика проводиться за попереднім запитом вчителів або батьків, а також з ініціативи психолога з дослідницькою або профілактичною метою.

 Психолог підбирає методику, спрямовану на вивчення здібностей, особливостей дитини (групи учнів). Це можуть бути методики, спрямовані на вивчення рівня розвитку уваги, мислення, пам'яті, емоційної сфери, особливостей особистості і взаємин з оточуючими. Також шкільний психолог використовує методики по вивченню дитячо-батьківських відносин, характеру взаємодії вчителя і класу.

 Отримані дані дозволяють психологу будувати подальшу роботу: виділити учнів так званої "групи ризику", які потребують корекційних занять; підготувати рекомендації для вчителів і батьків із взаємодії з учнями.

 

Корекційні заняття можуть бути індивідуальними і груповими. В ході їх психолог намагається скорегувати небажані особливості психічного розвитку дитини. Ці заняття можуть бути спрямовані як на розвиток пізнавальних процесів (пам'ять, увага, мислення), так і на рішення проблем в емоційно-вольовій сфері, в сфері спілкування та проблеми самооцінки учнів.

 Шкільний психолог використовує вже існуючі програми занять, а також розробляє їх самостійно, враховуючи специфіку кожного конкретного випадку. Заняття включають в себе різноманітні вправи: розвиваючі, ігрові, малюнкові й інші завдання - залежно від поставлених цілей і віку школярів.

 

 Консультування батьків і вчителів - це робота за конкретним запитом. Психолог знайомить батьків або вчителів з результатами діагностики, дає певний прогноз, попереджає про те, які труднощі можуть у майбутньому виникнути у школяра в навчанні і спілкуванні; при цьому спільно виробляються рекомендації щодо вирішення проблем і взаємодії зі школярем.

 

Психологічна освіта полягає в тому, щоб знайомити вчителів і батьків з основними закономірностями і умовами сприятливого психічного розвитку дитини. Вона здійснюється в ході консультування, виступів на педагогічних радах і батьківських зборах.

 Всі перераховані вище функції шкільного психолога дозволяють дотримуватися в школі психологічних умов, необхідних для повноцінного психічного розвитку і формування особистості дитини, тобто, служать цілям психологічної профілактики.

 

 Робота шкільного психолога включає в себе і методичну частину. Психолог повинен постійно працювати з літературою, включаючи періодичні видання, щоб відслідковувати нові досягнення науки, поглиблювати свої теоретичні знання, знайомитися з новими методиками. Будь-який діагностичний прийом вимагає вміння обробки та узагальнення отриманих даних. Шкільний психолог перевіряє в практиці нові методики і знаходить найбільш оптимальні прийоми практичної роботи.

Категорія: Практичний психолог | Додав: tokarska_zhanna
Переглядів: 110 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz
  • Пошук

    Copyright MyCorp © 2018uCoz