Четвер, 23.11.2017, 01:11
Вітаю Вас Гість



Меню сайту
Категорії розділу
Система роботи [3]
Система роботи
Семінари [5]
Семінари
Методична скарбничка вчителя [7]
Методична скарбничка вчителя
Науково-методична проблема [0]
Науково-методична проблема
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 45
Міні-чат
300
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Методична робота » Методична скарбничка вчителя

Розробка уроку інтегрованого курсу "Мистецтво"_8 клас_"Живопис класицизму"
[ · Скачати дистанційно () ] 07.03.2017, 17:14
Тема. Живопис класицизму 

Мета. Ознайомити учнів із жанрами та характерними рисами живопису класицизму, 
творчістю художників цього стилю. Розвивати вміння розпізнавати характерні засоби 
виразності живопису класицизму, створювати начерк в жанрі портрета в стилі класицизм, 
здійснювати аналіз творчості живописців, надавати характеристику художнім образам.
 Формувати вміння давати чіткі відповіді на запитання, аргументувати свою думку. 
Розвивати інтерес до світової культурної спадщини, вчити визначати належність 
мистецьких творів до відповідної епохи. Виховувати інтерес до живописних картин, 
творчості видатних живописців, до мистецтва класицизму. Зміцнювати бажання 
спілкуватись з мистецтвом в позаурочний час, відвідувати віртуальні музеї та картинні 
галереї, виховувати основи мистецької самоосвіти.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Методи та прийоми: робота в групах, «Відшукайте помилку», аналіз творів мистецтва, 
метод прогнозування, випереджувальні завдання, творчі завдання («Оживи картину», 
«Сходинка творчості»).
Обладнання: комп’ютер, мультимедійна презентація, підручник «Мистецтво» 8 клас 
(автор Масол Л.), музичний інструмент.


ХІД УРОКУ

І. Вхід під звучання музики. Бетховен «Ода до радості».
 Організаційний момент. 

ІІ. Актуалізація опорних знань. 
 Робота в групах. Завдання «Відшукайте помилку»

І група.
1.Собори Гізи належать до переліку Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО.
2.Термін «античність» походить від латинських слів «перлина неправильної форми».
3.Грецький орнамент у вигляді безперервної ламаної під прямим кутом називається 
ротонда.
4. До шедеврів давньоримського ювелірного мистецтва світового значення належить 
золота пектораль із кургану «Товста Могила»
5.Найвідоміша у світі пам’ятка візантінської архітектури — собор Святої Марії у 
Константнополі 
6. Воїна на коні з важким озброєнням і спорядженням, який був захисником усіх, хто 
цього потребував, називали горацієм .

ІІ група.

1.Великий Сфінкс - найбільша у світі картина.
2.Ордер — художня система оформлення вікон. 
3.Скульптура «П’єта» роботи скульптора Мірона це символ сучасного олімпійського 
руху, що підкреслив зв'язок із традиціями античного спорту.
4. Про високий рівень розвитку античного мистецтва свідчать вишукані мозаїки 
давньримських міст Харсонесу та Ольвії
5. Десятинна церква — нині діюча сакральна споруда, зведена наприкінці X ст., що 
вважається першою кам'яною церквою Давньої Греції 
6.Розпізнавальними знаками лицарів Середньовіччя були мозаїки — своєрідні візитівки 
роду.

Фронтальне опитування.
  • Що таке класицизм?
  • Які особливості притаманні архітектурі класицизму?
  • Які елементи споруд було запозичено з епохи античності?
  • Назвіть імена видатних архітекторів та скульпторів класицизму
  • Презентуйте свою творчу роботу - малюнок класичного парку з висоти 
    пташиного лету
  • Висловіть та аргументуйте свою думку на тему «Чи потрібна класична 
    архітектура і скульптура нашим сучасникам?»


ІІІ. Мотивація навчання.
 Учитель. 
Продовжуємо мандрувати у часі. XVII — початок XIX ст. Епоха класицизму. Епоха, що 
дала світові багато талановитих авторів, які зробили значний внесок у розвиток мистецтва:
 літературу, живопис, скульптуру, музику та архітектуру.

 На попередньому уроці ви дізнались, що естетичну цінність в епоху класицизму мало 
лише неминуще, те, що непідвладне часу. Великого значення надавалося виховній та 
громадській функції мистецтва. Пригадайте один із принципів класицизму: «Краса – це 
порядок, правильна композиція, оцінена розумом». Цей принцип у скульптурі та 
архітектурі прослідковується чітко. А як у живописі? 
  • Спрогнозуйте, які теми піднімали живописці? Якими засобами 
    передавали свої почуття та думки? 
Відповіді учнів
 Учитель.
 Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь про те, що класицизм у живописі висунув нові етичні 
норми, які формували образи його героїв: особисте підпорядковувалось загальному; 
пристрасті - розуму, обов`язку, верховенству громадських інтересів, законам світобудови; 
звеличувалась стійкість перед мінливістю буття і жорстокістю долі. Ви зможете 
переконатися, що і в живописі класицизм орієнтується на вічні образи, вимагаючи від 
малярства класичної естетики, суворої ієрархії існуючих жанрів - від «низьких» (портрет, 
пейзаж, натюрморт) до «високих» (міфологічний, історичний, релігійний). Переконана, 
що після уроку у вас з’явиться бажання детальніше познайомитись з творчістю 
художників класицизму, здійснити в мережі Інтернет віртуальну подорож по музеях, де 
зберігаються шедеври цієї доби.
 В кінці уроку ми складемо хмаринку тегів, тому можете занотовувати на чернетці ті 
поняття, визначення та імена, які, на вашу думку, найяскравіше ілюструватимуть тему 
нашого уроку.
 Отже, знайомимось – живопис класицизму.
ІV. Вивчення нової теми
Мистецтвознавчий матеріал
 Учитель. У період панування класицизму в живописі сформувалися обов'язкові для 
виконання канони, що не допускали поєднання жанрів і використання алегорій, а також 
визначали чіткий розподіл фігур у композиції та розмежування планів за допомогою 
певних кольорів: передній план потрібно було передавати коричневим кольором, середній 
— зеленим, а дальній — блакитним. Художники, які творили в класичному стилі, широко 
використовували теми, образи і мотиви античного і ренесансного мистецтва. Проте, 
незважаючи на свою консервативність, стиль класицизму збагатив малярство багатьма 
художніми традиціями.

Характерні особливості живопису класицизму:
• логічне розгортання сюжету;
• завершена врівноважена композиція;
• майстерна передача об'ємів за допомогою світлотіні;
• розмежування планів завдяки строго визначеним кольорам.

Теми картин: античні герої, історичні персонажі, міфологічні та біблійні сюжети.
Популярні жанри: історичний, портрет, пейзаж.

 «Французьким Рафаелем» назвали нащадки класика живопису Нікола Пуссена. Він 
захоплювався природою, її величчю і гармонією, тому провідним жанром у його 
творчості став краєвид. Картини митця поетичні, витончені за колоритом.
  • Що вам вдалось дізнатися про Нікола Пуссена?
Відповідь учнів (випереджувальне домашнє завдання):

  Нікола Пуссен (1594 - 1665 рр.) Народився в маленькому селі в Нормандії, провінції на
 північному заході Франції. Потрапивши в Париж у віці вісімнадцяти років, він брав 
уроки у різних вчителів, але в жодного не затримувався надовго. В результаті 
справжніми його наставниками стали картини великих майстрів минулого, які він 
вивчав і копіював в Луврі. У 1624 р Пуссен вперше поїхав в Італію. Там він склався як 
художник і прожив більшу частину свого життя. Пуссен був всебічно розвиненою 
людиною, блискучим знавцем античної літератури, філософії, історії, анатомії і 
геометрії. Улюбленими його авторами були Гомер і Овідій. Саме, орієнтуючись на 
класичні зразки в спадщині істориків і поетів, він шукав своїх героїв повних мужності 
і благородства.

Нікола Пуссен. «Танок під музику часу» 
 Учитель. Але є у Пуссена і твори, що несуть в собі глибокий філософський зміст. Такі
 твори дійсно можна осягнути тільки розумом, Так як кожна деталь таких картин несе в 
собі певне значення. Яскравим прикладом серед них є «Танець під музику часу» (1638 
р). В основі сюжету лежить грецький трактат «Про час долю і перипетії життя». На 
передньому плані зображено чотири алегоричні фігури, що втілюють: багатство, 
насолода, бідність і працьовитість. Фігура «насолода» зображена в витончених 
сандалях, її голову прикрашає вінок з троянд, вона заманливо дивиться на глядача, немов
 запрошуючи його до танцю. Насолода уособлює розкіш і неробство. Вона міцно тримає 
за руку «багатство», волосся якої перевиті ниткою з перлів. «Працьовитість» представлено
 у вигляді юнака з лавровим вінком на голові, який символізує перемогу і чеснота.
 Погляд юнака звернений на фігуру «багатства». А сама фігура «багатства» невпевнено 
простягає руку «бідності», яка зображена босий. Крім цих чотирьох центральних фігур на 
картині зображені і інші не менш значущі персонажі. У правому кутку картини зображено
 сивобородий крилатий старий - це Батько часу. Саме під його музичну гру і рухається 
весь хоровод. Його присутність нагадує танцюючим про життя і смерті. Маленьке 
янголятко - «Путти», тримає в руці пісочний годинник, і нагадує про невпинному ході 
часу. Інший янголятко надуває мильні бульбашки - алегорія швидкоплинність людського 
життя. Кам'яну статую дволикого бога Януса, символізує молодість і старість, що чекає 
кожну людину. У самому верху картини зображена, свита Аполлона на колісниці. В 
цілому, кружляння хороводу символізує повороти колеса Фортуни, а його чотири 
учасники уособлюють стану, в яких неминуче виявляється кожна людина по волі долі. 
Вся композиція картини дуже продумана і являє собою трикутник, утворений фігурами 
Отця часу, і ангелятами, вершиною якого є колісниця Аполлона, з вписаним в нього 
кругом - танцем. Пуссен завжди особливу роль відводив композиції картини і завжди 
ретельно регулював її. 

Н. Пуссен. «Танкред та Ермінія»
Учитель.
Це цікаво знати! 
  Багато сюжетів картин Н. Пуссена мають літературну основу. Деякі з них написані за 
мотивами твору поета італійського Відродження Т.Тассо «Звільнений Єрусалим», у якому 
розповідається про походи лицарів-хрестоносців у Палестину. Художника цікавили не 
збройні сутички, а ліричні епізоди: наприклад, історія кохання доньки сарацинського царя 
Ермінії до лицаря Танкреда. Він був поранений у бою, і Ермінія мечем обрізала собі 
волосся, щоб перев 'язати ним рани коханого. Фігури Танкреда і схиленої над ним Ермінії 
створюють щось на зразок круга, що привносить у композицію рівновагу і спокій.
 Колорит картини побудований на гармонійному поєднанні чистих фарб — синьої, 
червоної, жовтої та оранжевої. Відчуття простору виникає завдяки не заповненому 
фігурами передньому плану. Піднесена, епічно монументальна картина зображає любов 
головних героїв (вони належать до ворогуючих сторін) як найбільшу цінність, що є 
важливішою за всі війни та релігійні конфлікти.

Нікола Пуссен. Пейзаж з Поліфемом

Аналіз творів мистецтва
  • Які настрої навіює пейзаж? 
  • Схарактеризуйте його колорит. 
  • У вас було додаткове домашнє завдання: поцікавитися міфічною історією про
     Поліфема. Хто може нам коротко розповісти цю історію та пояснити, чому 
    Нікола Пуссен дав такі назви картинам.
    
    Відповідь учнів (випереджувальне домашнє завдання):
    
     Поліфем— один із кіклопів, син Посейдона й німфи Тооси. 
    Кіклопи, циклопи - велетні, що відзначалися надзвичайною 
    силою і вправністю. За епосом, Поліфем був вівчарем. Мав 
    люту вдачу, пожирав людей. Коли Одіссей із своїми 
    товаришами потрапив до печери Поліфема, той, заваливши 
    вхід скелею, відразу ж з'їв кількох із них. Одіссей у 
    відповідь на запитання Поліфема, як його звати, сказав: 
    «Ніхто». Потім, напоївши кіклопа вином, випалив йому єдине 
    око. Коли на крик осліпленого поприбігали інші кіклопи й 
    запитали, хто йому заподіяв лихо, Поліфем відповів: 
    «Ніхто». Виганяючи вранці на пасовисько отару, Поліфем, 
    щоб не випустити з печери Одіссея та його супутників, 
    обмацував кожну вівцю. Однак Одіссей поприв'язував своїх 
    товаришів до животів овець, а сам учепився за густу вовну 
    барана і в такий спосіб утік від Поліфема. Батько 
    Поліфема, Посейдон, довго переслідував Одіссея та його 
    супутників. Пізніші давньогрецькі поети згадують про 
    кохання Поліфема до вродливої німфи Галатеї.
    
    Чому Нікола Пуссен дав такі назви картинам? Я вважаю 
    (думаю), що ..
    
     Учитель.
     У картинах французького художника Клода Лоррена міфологічні сюжети 
    підпорядковані зображенню прекрасної і величної природи.
  • Що дізнались ви про Клода Лоррена в мережі Інтернет?
Відповідь учнів (випереджувальне домашнє завдання):

 Клод Лоррен (справжнє прізвище Желлє) — художник 17 століття, видатний 
представник пейзажного живопису. 
 Народився в селянській родині і рано став сиротою. Серед родичів хлопця — гравер 
(старший брат). Ймовірно, він і дав початкові навички майбутньому художнику. В 
підлітковому віці він дістався Риму, аби навчитися художньому ремеслу. Не знаючи 
італійської мови, найнявся слугою в оселю художника-пейзажиста Агостіно Тассі .
 Відсутність освіти спонукала художника обмежуватись створенням тільки 
пейзажей. На ранішніх картинах художника навіть фігурки людей малювали його 
приятелі — художники.
 Серед вельможних замовників художника були посол короля Франції при папському 
дворі, папа римський Урбан 8-й,, кардинал Бентівольо, князь Колонна.
 Лорррен з тих художників, що мали визнання при житті. Ще у 1634 
році він став членом римської Академії Св. Луки, що дало право на 
фахове заняття живописом. В 1650 році йому навіть запропонували 
посаду директора Академії. Але волелюбний Клод Лоррен відмовився.
 Картини Лоррена мали великий попит в Англії 18 століття, де 
прикрашали зали багатьох маєтків знаті. В період виникнення 
пейзажного парку як типу в садово-парковому мистецтві, картини 
Лоррена слугували взірцем, по якому визначали красу подібних 
парків.

Учитель.
 Так, пейзажам Лорена притаманні тонкий колорит, майстерно побудована перспектива, 
класична завершеність композицій. Художник тяжів до плавних переходів світлотіні та 
м'якого розсіяного світла, що дозволяло передати ефект «розчинення» обрисів предметів 
удалині. Фігури персонажів на передньому плані видаються майже непомітними порівняно 
з величними деревами, гірськими схилами, морською гладінню, на якій ніжними 
відблисками грає світло.

Клод Лоррен. Асканій, що полює на оленя Сильвіни
Асканій - персонаж давньогрецької та римської міфології. Син Енея, котрому разом з 
батьком вдалось врятуватись із захопленої греками Трої. Також відомий під ім’ям Юл, 
легендарний родоначальник Юліїв.

К. Лоррен. «Ранок у гавані»

 К. Лоррен. «Пейзаж зі сценою відпочинку на шляху в Єгипет (Полудень)». 
 Французький художник Жак-Луї Давід. 
  • Що вам стало відомо про цього художника?


Відповідь учнів (випереджувальне домашнє завдання):

Жак-Луї Давід— французький живописець. Народився в Парижі в родині 
комерсанта. Хлопця рано залучили до малювання, яке і без примусу 
захоплювало підлітка. Юнаком його намагалися пристроїти в учні до 
відомого художника доби рококо — Франсуа Буше.

 Учасник французької революції 1789-99 рр. Людина, що не дуже 
розбиралась в політиці і в тогочасних політиках, художник Давід 
прийняв революцію і всіма засобами слугував їй. Він пише портрети
 відомих генералів, захисників революційної Франції, її убитих 
героїв-революціонерів, стає режисером нових, малозрозумілих, 
революційних свят. Саме Давід чимало зробив для піднесення престижу
 художника, як фаху, здатного діяльно служити державі, (республіці
 на той час), а не вельможним особам.

 Перемога у конкурсі 1774 р. принесла Давіду Римську премію і право
 на подорож до Риму. Ця подорож змінила митця. Він захоплено описав 
свій стан: «Коли я опинився в Італії, мене буквально оп'янив той 
дух свободи, який витав як в стінах Академії, так і просто на 
вулицях і площах Риму. Порівняно з італійцями ми виглядали 
манірними снобами, що перебували в полоні умовностей».

 У його творчості переважають античні теми, сюжети, пов'язані з 
епохою революції та імперії, портрети. 

Учитель.
 У 1804 р. Давід став «першим художником» імператора Наполеона. Живописець створив 
багато портретів відомих діячів того періоду, зокрема, самого імператора: «Коронація 
Наполеона І та імператриці Жозефіни в соборі Паризької Богоматері», «Перехід Бонапарта 
через перевал Сен-Бернар», «Портрет Наполеона. 1812 р.» тощо.

 У картинах на історичну тематику Давід втілював високі героїчні ідеали французів.

Жак-Луї Давід. «Присяга Гораціїв»
Це цікаво знати!
 На картині «Присяга Гораціїв» зображено дію, що відбувається у внутрішньому 
дворику давньоримського будинку. Постаті людей залиті потоком світла, навколо них 
— оливово-сірі сутінки. На другому плані картини — арка, в кожну із трьох частин 
якої вписана одна або декілька фігур. Посередині стоїть батько сім'ї, зліва від нього — 
готові до бою сини, справа — заціпенілі від горя і страху жінки з дітьми. Плавні 
контури жіночої групи протиставлені чітким лініям фігур воїнів. В основі всієї 
композиції — число три: три арки і групи персонажів, стільки ж мечів і рук, 
простягнутих до зброї. Ці трикратні повторення наповнюють усю сцену настроєм 
бадьорої зібраності. Картина не закликає до боротьби, але утверджує такі людські 
якості, як мужність, достоїнство, обов'язок, патріотизм.

Аналіз творів мистецтва
  • У чому полягають особливості композиції і світлотіні картини?
    
    Творче завдання «Оживіть картину» (робота в групах)
    
     Уважно розгляньте картини ще раз. Уявіть себе одним із персонажів полотна. 
    Спробуйте озвучити живописне полотно. Якими ви уявляєте діалоги 
    персонажів?
    І група Жак-Луї Давід. «Присяга Гораціїв»
    ІІ група Нікола Пуссен. «Танок під музику часу» 
    
    Обговоренняв групах та презентація творчого завдання учнями.
    
     Учитель.
    Як стиль класицизму виявився в українському малярстві?
     У першій половині XIX ст. розвиваються жанри станкового живопису: 
    портретний, історичний, пейзажний. Особливо популярним став парадний 
    портрет.
    
  • Пригадайте, що таке станковий живопис?
    
     Прикладом картини на історичну тематику є «Володимир і Рогніда» Антона 
    Лосенка (1737-1773), присвячена подіям князівської доби. Уродженець м. 
    Глухова, походженням з козацької родини, живописець, закінчив 
    Петербурзьку Академію мистецтв, яку згодом очолив. Він написав низку 
    композицій на міфологічні й біблійні сюжети, став основоположником 
    російського історичного живопису.
    
    Антон Лосенко. Володимир і Рогніда
    
     Творчість двох видатних українських художників Володимира 
    Боровиковського (1767-1825) та Дмитра Левицького (1736-1822), 
    вихованців Петербурзької Академії мистецтв, була вирішальним фактором у 
    становленні портретного живопису. До європейського рівня піднесли вони 
    портретний жанр завдяки високій майстерності й глибині пізнання людини. 
    Народжені в Україні, вони здобували свої перші фахові навички на 
    українській землі, де сформувалися їхні естетичні уподобання.
    
     Батько Д. Левицького був відомим живописцем і гравером майстерні
    
    Києво-Печерської лаври, а В. Боровиковський — виходець із родини 
    миргородських іконописців. В. Боровиковський уславився як майстер 
    камерного і парадного портретів.
    
    Володимир Боровиковський. Портрет графині Анни Іванівни Безбородько 
    з доньками
    
     Д. Левицький у численних портретах досягає гармонійності й ефектності 
    композицій, тональної єдності відтінків кольорів, виразності поз і жестів 
    зображених людей. Внутрішня шляхетність і дитячо-юнацька безпосередність 
    притаманна жіночим образам із відомої серії портретів вихованок Смольного 
    інституту, (так звані «смолянки»). Цю портретну галерею вирізняє вишукана 
    декоративність колориту, гострота характерів струнких і кокетливих дівчат.
    
    Дмитро Левицький. Портрет Катерини Нелідової
    
     Талановитий український художник Лука Долинський (1745-1824) написав 
    ряд парадних портретів видатних релігійних і культурних діячів, у яких 
    прагнув до класичної ясності в композиції та виразових засобах. Він 
    працював переважно у Львові и здійснив оздоблення Успенської церкви 
    Почаївського монастиря.
    
    Лука Долинський. Портрет митрополита Леона Шептицького
    
    Аналіз творів мистецтва
  • Якими засобами художники передають соціальну належність осіб, зображених 
    на портретах?
  •  Визначте: портрети на ілюстраціях парадні чи камерні?
  • Пригадайте, хто зображений на портретах?
    
     Таким чином, класицизм збагатив мистецтво живопису новими темами й 
    образами, новим «прочитанням» традиційних жанрів.
    
    Аналіз творів мистецтва.
    
     Розгляньте портрети живописців епохи класицизму.
  • Охарактеризуйте модні тенденції класицизму, опираючись на портрети
    
    Відповідь учнів (випереджувальне домашнє завдання):
    
    Модні тенденції класицизму 
    
     Одяг в епоху класицизму зазнав істотних змін, особливо в Англії та 
    Франції. Так, у жіночих костюмах вдосконалили каркасні форми, що 
    дозволило підкреслити природні пропорції фігури.
    
     У моду ввійшла простота: з образу поступово зникли перуки та високі 
    напудрені зачіски. У цей період повернулися модні тенденції античності. 
    Жіночі сукні шили із завищеною талією без корсета і зайвих прикрас. Шовк 
    вийшов із моди: його замінили муслін і батист. Плаття мали ліф із 
    глибоким вирізом; для них найчастіше використовували легкі тканини 
    світлих тонів: переважно бірюзові, світло-коричневі, блакитні. Сукні 
    також підперізували поясом вище талії, що було характерним для стилю 
    ампір. На ногах жінок красувалися античні сандалії, шию та плечі 
    вкривали індійські шалі. Образ доповнювали короткими зачісками із 
    завитими локонами.
    
     Серед головних уборів перевагу надавали діадемам, обручам і пишним 
    пов'язкам із пір'ям, а також великим капелюхам з оксамиту та шовку.
    
     Поступово класицизм у жіночому одязі остаточно витіснив античність; 
    популярності набув одяг більш пристосований до європейського клімату. 
    Модними стали кашмірові шалі та картаті тканини. Для їзди верхи дами 
    одягали плаття-амазонки зі спідниці та жакета, що нагадував чоловічий 
    фрак.
    
     Англійський чоловічий сукняний фрак замінив шовковий французький 
    каптан. Фрак мав стоячий виложистий комір і відігнуті від талії поли. 
    Модним також став редингот — щось середнє між пальтом і сюртуком 
    — з прямими полами і шалевим коміром. Жабо і манжети на сорочках 
    стали вужчими; кюлоти залишилися вузькими, а панчохи — білими.
    
    Робота з підручником. 
     Перегляньте ще раз ілюстрації картин живописців класицизму (ст.128 – 121), 
    зверніть особливу увагу на портрети і підготуйтесь до виконання творчого 
    завдання.
    
    V. «Сходинка творчості». Виконання творчого завдання.
     «Портрет у стилі класицизм». Створіть начерк свого друга чи подруги в 
    жанрі портрета в стилі класицизм.
    
    VІ. Узагальнення вивченого матеріалу. Рефлексія. 
    «Хмаринка тегів» «Живопис класицизму» - ….. (учні записують на дошці 
    та в зошити поняття, авторів, твори мистецтва які вивчалися на уроці, 
    усі асоціації)
    
    
  • Чи погоджуєтесь ви, що один із приципів класицизму «Краса – це порядок, 
    правильна композиція, оцінена розумом» яскраво прослідковується у живописі?
    
    Оцінювання роботи на уроці (самооцінювання)
    
    VІІ. Домашнє завдання.
  • Здійсніть в мережі Інтернет віртуальну подорож по музеях, де зберігаються 
    живописні шедеври класицизму. 
Віртуальний музей Лувра

http://mylouvre.su

Віртуальна галерея шедеврів живопису XIV-XXIст.

http://smallbay.narod.ru/grafica.html

  • Доповніть ваше електронне портфоліо прикладами шедеврів класицизму 
    різних видів мистецтва.
  • Завершіть творчу роботу «Портрет у стилі класицизму»
  • Індивідуальне завдання. Віднайдіть в мережі Інтернет цікаві факти з життя і 
    творчості композиторів Й.Гайдна, В.-А.Моцарта, Л. ван Бетховена.



Використані джерела
  • Літературознавчий словник-довідник. Друге видання виправлене, доповнене, 
    Київ 2006, с. 344—345.
  • Масол.Л. Мистецтво: підручник для загальноосвіт. навч. закладів. 8 клас – 
    Харків: Світоч, 2016.
  • Тимофієнко В. «Зодчі України кінця XVIII — початку XX століть. 
    Біографічний довідник», Київ, 1999


Ресурси мережі Інтернет

 

Категорія: Методична скарбничка вчителя | Додав: tokarska_zhanna
Переглядів: 71 | Завантажень: 20 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт

Пошук
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz

  • Copyright MyCorp © 2017uCoz